Ви взагалі знаєте, чому хочете стати маркетологом? Якщо знаєте, то сміливо пропускайте цю частину. Якщо ні, то приготуйтеся закохатися, тому що це дуже цікава робота.
- Хороші гроші. Менеджер з маркетингу займає 45 місце в списку 100 кращих професій в США і в світі 14 місце в списку найбільш високооплачуваних посад.
- Легке і швидке кар’єрне зростання. Робота маркетолога напряму пов’язана з доходами компанії. Чим кращих успіхів ви досягаєте у бізнесі, тим більше Ви можете заробляти і отримати частку в доходах своєї компанії.
- Гнучкий графік. Ви можете бути фрілансером або працювати повний день. Так чи інакше, маркетинг дозволяє вам працювати з будь-якої точки світу: потрібно тільки підключення до Інтернету.
- Вас не замінить робот. Згідно з прогнозами, до 2024 року маркетологів буде на 9% більше. Тому, поки на багатьох інших місцях людей замінюють роботи, менеджери з маркетингу будуть потрібні ще довго. Шанс на автоматизацію становить лише 1,4%, тобто ви в безпеці.
- Широкий набір навичок. Менеджери з маркетингу володіють широким, різнобічним набором навичок, корисних в будь-якій роботі, наприклад, при створенні стартапів або в малому бізнесі. Звичайно, робота менеджера з маркетингу може бути нервовою і трудомісткою, тому що ви особисто відповідаєте за відповідність ключовим показникам ефективності. Але нехай вас це не лякає: маркетинг виправдовує себе.
Вивчаючи маркетинг Ви маєте можливість отримати такі навички успішного маркетолога:
- маркетингова аналітика: дослідження поведінки споживачів, показників рентабельності та ефективності усіх маркетингових заходів стає все більш актуальним.
- робота в цифровому середовищі і технічні навики: освоїти основи роботи з соціальними мережами, що є потужним рекламним каналом, роботи у створенні відео, адже маркетологам, компетентним в різних галузях легше спілкуватись з іншими членами команди та ставити чіткі задачі.
- комунікативні навички;
- здатність генерувати і застосувати нові ідеї для розв’язання конкретних маркетингових задач.
- уміння розробляти дизайн реклами та організовувати виставкову діяльність, визначати марочні стратегії підприємства та інші.
А також,
- пройти навчальне та виробниче стажування за кордоном у рамках програми подвійного диплома та Erasmus+.
Освітній ступінь «бакалавр»:
Цикл загальної підготовки | Цикл професійної підготовки |
Філософія | Макроекономіка |
Основи економічної науки | Господарське право |
Вища математика | Статистика |
Психологія бізнесу | Менеджмент |
Університетська освіта | Маркетинг |
Іноземна мова | Мікроекономіка |
Фахова іноземна мова | Бухгалтерський облік |
Історія української державності | Економічний аналіз |
Бізнес-iнформатика | Політогія |
Ділова українська мова | Фінанси |
Фізичне виховання | Міжнародна економіка |
Соціологія | Цифрова економіка |
Маркетинг послуг | |
Маркетинг промислового підприємства | |
Маркетингові дослідження | |
Маркетингова товарна політика | |
Цикл професійної підготовки Пакет 1 |
Цикл професійної підготовки Пакет 2 |
Товарознавство | Маркетинг туризму |
Логістика | Логістика |
Маркетингове ціноутворення | Маркетингове ціноутворення |
Європейська інтеграція | Європейська інтеграція |
Маркетингові комунікації | Маркетингові комунікації |
Інфраструктура товарного ринку | Цифровий маркетинг |
Startup проекту | Startup проекту |
Поведінка споживачів | Поведінка споживачів |
Управління продажами | Соціальний маркетинг |
Маркетинговий аудит | Маркетинговий аудит |
Маркетинг закупівель | Дизайн реклами і виставкова діяльність |
Освітній ступінь «магістр»: Обов’язкові:
- глобальна економіка
- соціальна відповідальність
- методологія наукових досліджень
- управлінські інформаційні системи
- іноземна мова професійного спрямування
- бізнес-право
Дисципліни магістерської програми «Маркетинговий менеджмент»:
- маркетинговий менеджмент
- стратегічний маркетинг
- бренд-менеджмент
- рекламний менеджмент
- маркетинг відносин
- внутрішній маркетинг
Дисципліни магістерської програми «Логістичний менеджмент»:
- логістичний менеджмент
- стратегічний маркетинг
- управління вантажними перевезеннями
- маркетинговий менеджмент
- маркетинг відносин
- управління складуванням
Лавренёв Никита Константинович, специалист Отдела администрирования продаж Администрации по маркетингу и сбыту ПАО «АрселорМиттал Кривой Рог»
Знания, полученные в институте, не раз выручали меня в моей рабочей деятельности и в жизни в целом. Ведь если ты владеешь маркетингом - ты владеешь миром!
Костинець Валерія Володимирівна, директор ТОВ «Туристична компанія “Менестіс”
4 причини, чому маркетинг – це Ваше майбутнє:
- маркетолог знає, як вигідно продати свої послуги як фахівця на ринку праці;
- маркетолог вміє правильно позиціонувати себе в очах майбутнього роботодавця і отримати переваги перед конкурентами;
- маркетолог – це спеціаліст широкого профілю, який є затребуваним в будь-якій сфері діяльності;
- маркетолог вміє прогнозувати успіхи та ризики в підприємництві, що стане Вам у нагоді як майбутнім керівникам або власникам бізнесу.
Кулішов Дмитро Григорьевич, редактор ПрАТ "Телеканал "Інтер"
Чтобы сделать что-то действительно крутое, не нужно знать все, нужно знать маркетинг. Он, как хлеб, всему голова.