ОТРИМАЙ СВОГО ПЕРСОНАЛЬНОГО МЕНЕДЖЕРА – ВСТУП 2022

Ви взагалі знаєте, чому хочете стати маркетологом? Якщо знаєте, то сміливо пропускайте цю частину. Якщо ні, то приготуйтеся закохатися, тому що це дуже цікава робота.

  1. Хороші гроші. Менеджер з маркетингу займає 45 місце в списку 100 кращих професій в США і в світі 14 місце в списку найбільш високооплачуваних посад.
  2. Легке і швидке кар’єрне зростання. Робота маркетолога напряму пов’язана з доходами компанії. Чим кращих успіхів ви досягаєте у бізнесі, тим більше Ви можете заробляти і отримати частку в доходах своєї компанії.
  3. Гнучкий графік. Ви можете бути фрілансером або працювати повний день. Так чи інакше, маркетинг дозволяє вам працювати з будь-якої точки світу: потрібно тільки підключення до Інтернету.
  4. Вас не замінить робот. Згідно з прогнозами, до 2024 року маркетологів буде на 9% більше. Тому, поки на багатьох інших місцях людей замінюють роботи, менеджери з маркетингу будуть потрібні ще довго. Шанс на автоматизацію становить лише 1,4%, тобто ви в безпеці.
  5. Широкий набір навичок. Менеджери з маркетингу володіють широким, різнобічним набором навичок, корисних в будь-якій роботі, наприклад, при створенні стартапів або в малому бізнесі. Звичайно, робота менеджера з маркетингу може бути нервовою і трудомісткою, тому що ви особисто відповідаєте за відповідність ключовим показникам ефективності. Але нехай вас це не лякає: маркетинг виправдовує себе.

Переваги спеціальності

Вивчаючи маркетинг Ви маєте можливість отримати такі навички успішного маркетолога:

  • маркетингова аналітика: дослідження поведінки споживачів, показників рентабельності та ефективності усіх маркетингових заходів стає все більш актуальним.
  • робота в цифровому середовищі і технічні навики: освоїти основи роботи з соціальними мережами, що є потужним рекламним каналом, роботи у створенні відео, адже маркетологам, компетентним в різних галузях легше спілкуватись з іншими членами команди та ставити чіткі задачі.
  • комунікативні навички;
  • здатність генерувати і застосувати нові ідеї для розв’язання конкретних маркетингових задач.
  • уміння розробляти дизайн реклами та організовувати виставкову діяльність, визначати марочні стратегії підприємства та інші.

А також,

  • пройти навчальне та виробниче стажування за кордоном у рамках програми подвійного диплома та Erasmus+.

Лавренёв Никита Константинович, специалист Отдела администрирования продаж Администрации по маркетингу и сбыту ПАО «АрселорМиттал Кривой Рог»

Никита-Лавренёв_sm

Знания, полученные в институте, не раз выручали меня в моей рабочей деятельности и в жизни в целом. Ведь если ты владеешь маркетингом - ты владеешь миром!

Костинець Валерія Володимирівна, директор ТОВ «Туристична компанія  “Менестіс”

Костинец-В.Л_sm

4 причини, чому маркетинг – це Ваше майбутнє:

- маркетолог знає, як вигідно продати свої послуги як фахівця на ринку праці;

- маркетолог вміє правильно позиціонувати себе в очах майбутнього роботодавця і отримати переваги перед конкурентами;

- маркетолог – це спеціаліст широкого профілю, який є затребуваним в будь-якій сфері діяльності;

- маркетолог вміє прогнозувати успіхи та ризики в підприємництві, що стане Вам у нагоді як майбутнім керівникам або власникам бізнесу.

Кулішов Дмитро Григорьевич, редактор ПрАТ "Телеканал "Інтер"

Кулишов-Д_sm

Чтобы сделать что-то действительно крутое, не нужно знать все, нужно знать маркетинг. Он, как хлеб, всему голова.

Які дисципліни Ви будете вивчати:

1 курс 2 курс
Філософія Політичне маніпулювання
Економікс Іноземна мова
Основи бізнесу Макроекономіка
Прикладна математика Господарське право
Моделювання та прогнозування складних систем Статистика
Психологія Менеджмент
Тренінг-курс з ефективних комунікацій та командоутворення Маркетинг
Прикладна інформатика Мікроекономіка
Іноземна мова Бухгалтерський облік
Історія української державності Економічний аналіз
Українська мова професійного спрямування Політологія
Практика навчальна Практика виробнича
3 курс 4 курс
Фахова іноземна мова Фахова іноземна мова
Фінанси Маркетингові дослідження
Міжнародна економіка Цифровий маркетинг
Маркетинг-2 Управління проєктами
Маркетинг послуг  
Дисципліни на вибір: Дисципліни на вибір:
Маркетинг туризму
Іміджелогія і брендінг
Поведінка споживачів
Міжнародна статистика та аналітика: тренінг-курс
Європейська інтеграція
Грантрайтинг
Логістика
Маркетингове ціноутворення
Маркетингові комунікації
Стратегічні комунікації та PR
Соціальний маркетинг
Startup проекту
Міжкультурна комунікація
Дизайн реклами і виставкова діяльність
Маркетинг промислових підприємств
Ризикологія
Управління продажами
Економічне обґрунтування управлінських рішень
Маркетинговий аудит
Інтелектуальна власність
Практика виробнича Практика переддипломна

Які дисципліни Ви будете вивчати:

1 курс   (І семестр) 1 курс   (ІІ семестр)
Соціальна відповідальність Управлінські інформаційні системи
Глобальна економіка Маркетинговий менеджмент
Методологія та організація наукових досліджень Рекламний менеджмент
Облік і фінансова звітність за МСФЗ Дисципліна на вибір (мовний блок):
Бренд-менеджмент Іноземна мова професійного спрямування (англійська)
Дисципліни на вибір (професійний блок): німецька
Стратегічний маркетинг французська
Міжкультурні комунікації Дисципліна на вибір (правничий блок):
Професійне редагування та рерайт Бізнес-право
Маркетинг відносин Корпоративне право
Міжнародна бізнес-аналітика: тренінг-курс Антикорупційна діяльність і комплаєнс
Страховий маркетинг Дисципліни на вибір (професійний блок):
Стратегічні комунікації та PR Управління проєктами
Фінансовий менеджмент Ризик-менеджмент
Управління ефективністю бізнесу Інтелектуальна власність
2 курс   (I семестр)   (практична підготовка)
Міжпредметний тренінг
Практика переддипломна
АДРЕСА: пл. Визволення 2, м.Кривий Ріг, Україна duet.edu.ua@gmail.com +380 97 214 8869
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: пл. Визволення 2, м.Кривий Ріг, Україна vstup.duet@gmail.com +380 98 207 3648

Генеральні партнери

Про сайт Конфіденційність Доступність Cookies
Copyright 2022 ©