Ви взагалі знаєте, чому хочете стати маркетологом? Якщо знаєте, то сміливо пропускайте цю частину. Якщо ні, то приготуйтеся закохатися, тому що це дуже цікава робота.
- Хороші гроші. Менеджер з маркетингу займає 45 місце в списку 100 кращих професій в США і в світі 14 місце в списку найбільш високооплачуваних посад.
- Легке і швидке кар’єрне зростання. Робота маркетолога напряму пов’язана з доходами компанії. Чим кращих успіхів ви досягаєте у бізнесі, тим більше Ви можете заробляти і отримати частку в доходах своєї компанії.
- Гнучкий графік. Ви можете бути фрілансером або працювати повний день. Так чи інакше, маркетинг дозволяє вам працювати з будь-якої точки світу: потрібно тільки підключення до Інтернету.
- Вас не замінить робот. Згідно з прогнозами, до 2024 року маркетологів буде на 9% більше. Тому, поки на багатьох інших місцях людей замінюють роботи, менеджери з маркетингу будуть потрібні ще довго. Шанс на автоматизацію становить лише 1,4%, тобто ви в безпеці.
- Широкий набір навичок. Менеджери з маркетингу володіють широким, різнобічним набором навичок, корисних в будь-якій роботі, наприклад, при створенні стартапів або в малому бізнесі. Звичайно, робота менеджера з маркетингу може бути нервовою і трудомісткою, тому що ви особисто відповідаєте за відповідність ключовим показникам ефективності. Але нехай вас це не лякає: маркетинг виправдовує себе.
Переваги спеціальності
Вивчаючи маркетинг Ви маєте можливість отримати такі навички успішного маркетолога:
- маркетингова аналітика: дослідження поведінки споживачів, показників рентабельності та ефективності усіх маркетингових заходів стає все більш актуальним.
- робота в цифровому середовищі і технічні навики: освоїти основи роботи з соціальними мережами, що є потужним рекламним каналом, роботи у створенні відео, адже маркетологам, компетентним в різних галузях легше спілкуватись з іншими членами команди та ставити чіткі задачі.
- комунікативні навички;
- здатність генерувати і застосувати нові ідеї для розв’язання конкретних маркетингових задач.
- уміння розробляти дизайн реклами та організовувати виставкову діяльність, визначати марочні стратегії підприємства та інші.
А також,
- пройти навчальне та виробниче стажування за кордоном у рамках програми подвійного диплома та Erasmus+.
Форми навчання: денна, заочна.
Термін навчання: 3 роки 10 місяців
Які дисципліни Ви будете вивчати:
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ» (240 кредитів ЄКТС)
1 семестр – 30 кредитів | 2 семестр – 30 кредитів |
Обов'язкові компоненти – 30 кредитів Економікс (6 кр.) |
Обов'язкові компоненти – 30 кредитів Філософія (5 кр.) |
3 семестр – 30 кредитів | 4 семестр – 30 кредитів |
Обов'язкові компоненти – 30 кредитів Іноземна мова (3 кр) |
Обов'язкові компоненти – 30 кредитів Іноземна мова (3 кр.) |
5 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 17 кредитів Фахова іноземна мова (3 кр.) |
Варіативні компоненти – 13 кредитів Маркетинг туризму (6 кр.) Блок 2 (здобувач обирає 1 компоненту в семестр): Поведінка споживачів (7 кр.) |
6 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 16 кредитів Фахова іноземна мова (2 кр.) |
Варіативні компоненти – 14 кредитів Європейська інтеграція (7 кр.) Блок 4 (здобувач обирає 1 компоненту в семестр): Логістика (7 кр.) |
7 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 12 кредитів Фахова іноземна мова (3 кр.) |
Варіативні компоненти – 18 кредитів Маркетингові комунікації (8 кр.) Блок 6 (здобувач обирає 2 компоненти в семестр): Соціальний маркетинг (5 кр.) |
8 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 22 кредити Фахова іноземна мова (2 кр.) |
Варіативні компоненти – 15 кредитів Маркетинг промислових підприємств (5 кр.) Блок 8 (здобувач обирає 2 компоненти в семестр): Управління продажами (5 кр.) |
Метою проходження виробничої/переддипломної практики здобувачами вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» є закріплення теоретичних знань та практичних навичок щодо базових категорій маркетингу, методологічні аспекти організації маркетингової діяльності на підприємстві та її пріоритети у сучасних умовах.
Основним завданням виробничої/переддипломної практики є:
1) загальне ознайомлення з управлінською та маркетинговою діяльністю підприємств різних форм власності та господарювання;
2) опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах;
3) набуття практичних навичок розв’язання маркетингових завдань та проблем;
4) формування вмінь творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Студенти спеціальності 075 «Маркетинг» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти проходять переддипломну практику на підприємствах різних форм власності(зокрема на підприємствах-партнерах Державного університету економіки і технологій, таких як ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», «Метінвест бізнес сервіс», ГЗК м. Кривий Ріг); Інституті розвитку м. Кривого Рогу, торгівельних центрах; туристичних компаніях, рекламних агенціях тощо.
Форми навчання: денна; заочна
Термін навчання: 1 рік 5 місяців
Які дисципліни Ви будете вивчати:
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ» (90 кредитів ЄКТС)
1 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 17 кредитів Соціальна відповідальність (3 кр.) |
Варіативні компоненти –13 кредитів Стратегічний маркетинг (4 кр.) Блок 2 Маркетинг відносин (4 кр.) Блок 3 Стратегічні комунікації та PR (5 кр.) |
2 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 15 кредитів Управлінські інформаційні системи (5 кр.) |
Варіативні компоненти –15 кредитів Іноземна мова професійного спрямування (англійська) (5 кр.) Блок 2 Антикорупційна діяльність і комплаєнс (5 кр.) Блок 3 Управління проєктами (5 кр.) |
3 семестр – 30 кредитів | |
Міжпредметний тренінг (3 кр.) Практика переддипломна (12 кр.) Підготовка та захист кваліфікаційної магістерської роботи (15 кр.) |
Метою переддипломної практики є узагальнення і вдосконалення знань, практичних умінь і навичок з маркетингової діяльності на базі конкретного суб’єкта господарювання, оволодіння професійним досвідом та готовності майбутнього фахівця до самостійної трудової діяльності, збирання матеріалів для магістерської дипломної роботи.
Основними завданнями переддипломної практики є:
– оволодіння сучасними методами комплексного маркетингового аналізу діяльності підприємства та його підрозділів;
-
оволодіння методами діагностики конкурентного середовища підприємства;
-
формування у майбутніх фахівців умінь та навичок діагностики конкурентного середовища підприємства;
-
формування у майбутніх фахівців умінь та навичок розробки окремих розділів маркетингового плану діяльності підприємства;
-
формування на базі одержаних у навчальному закладі знань професійних умінь, навичок, необхідних для прийняття самостійних рішень;
-
формування навичок розробки маркетингових стратегій підприємства;
-
систематичне оновлення та творче застосування набутих знань у практичній діяльності при вирішенні завдань, які постають при реалізації ключових функцій маркетингового аналізу та діяльності підприємства.
Студенти спеціальності 075 «Маркетинг» на другому (магістерському) рівні вищої освіти проходять переддипломну практику на підприємствах різних форм власності (зокрема на підприємствах-партнерах Державного університету економіки і технологій, таких як ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», «Метінвест бізнес сервіс», ГЗК м. Кривий Ріг); Інституті розвитку м. Кривого Рогу, торгівельних центрах; туристичних компаніях, рекламних агенціях тощо.
Лавренёв Никита Константинович, специалист Отдела администрирования продаж Администрации по маркетингу и сбыту ПАО «АрселорМиттал Кривой Рог»
Знания, полученные в институте, не раз выручали меня в моей рабочей деятельности и в жизни в целом. Ведь если ты владеешь маркетингом - ты владеешь миром!
Костинець Валерія Володимирівна, директор ТОВ «Туристична компанія “Менестіс”
4 причини, чому маркетинг – це Ваше майбутнє:
- маркетолог знає, як вигідно продати свої послуги як фахівця на ринку праці;
- маркетолог вміє правильно позиціонувати себе в очах майбутнього роботодавця і отримати переваги перед конкурентами;
- маркетолог – це спеціаліст широкого профілю, який є затребуваним в будь-якій сфері діяльності;
- маркетолог вміє прогнозувати успіхи та ризики в підприємництві, що стане Вам у нагоді як майбутнім керівникам або власникам бізнесу.
Кулішов Дмитро Григорьевич, редактор ПрАТ "Телеканал "Інтер"
Чтобы сделать что-то действительно крутое, не нужно знать все, нужно знать маркетинг. Он, как хлеб, всему голова.