Cпеціальність Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії в ДУЕТ представлена освітньою програмою «Міжнародна інформація та журналістика» - міжнародна НЕекономічна спеціальність, в якій не знайдете цифр, показників, розрахунків. А що ж тут є?

Це спеціальність для тих, хто достатньо сміливий бути собою, хто не боїться виходити за рамки загальновизнаних шаблонів і тих, хто готовий замість копіпейстити створювати щось нове самостійно! Тексти, фото, відео історії, аналітичні матеріали - будь-який медіа контент.

Це спеціальність, в якій багато англіцизмів та абревіатур, які знайомі кожній сучасній людині. SMM, PR,сторітелінг, імідж тощо. Ті, хто з ними знаходить спільну мову сьогодні, будуть затребувані та уcпішні у майбутньому.

З цими речами працювати можна як на національному рівні, так і на інтернаціональному - міжнародному. Ми вивчаємо як мінімум 2 іноземні мови, вчимося не тільки розуміти про що говорять міжнародні інформаційні гіганти ВВС, CNN чи Bloomberg, але й відповідати їхньому рівню.

А ви щось чули про публічну дипломатію? Представляти Україну закордонній публіці за допомогою найрізноманітніших засобів комунікації – це справа фахівців з міжнародної інформації, а ЗМІ, соцмережі, культурні заходи, державний брендинг – їх інструменти.

І найголовніше: у сучасному світі НЕ ХЛІБ усьому голова, а комунікація. Навіть якщо ви б вирішили пекти хліб, рано чи пізно перед вами постане питання про комунікацію: як розказати людям про свій хліб? У чому його перевага і де його знайти? Ви можете це зробити за допомогою реклами. Або створити аккаунт для вашого хліба в Instagram. Або почати вести кулінарний блог на YouTube. Або вести перемовини з партнерами чи інвесторами і пітчити ваш пекарський бізнесі. А якщо ви схочете продавати хліб закордоном, тут ви повинні будете працювати не тільки з іноземною аудиторією, але й враховувати інтереси України, яку ви представлятимете на міжнародних ринках і дбати про її імідж. Усе це - комунікація. Так різна, і усе це різноманіття можна опанувати саме на спеціальності «Міжнародна інформація та журналістика».

А робота?

Це лише короткий начерк списку професій, де ви можете реалізуватися з нашим дипломом. Тут як ті, хто створюють інформацію - журналісти, контент-менеджери, керівники медіа-відділу та відділу комунікацій, так і ті, хто працює з іншого боку інформаційних барикад - аналітики, інформаційні консультанти, прес-секретарі, дипломати, прес-аташе, працівники департаменту комунікації та публічної дипломатії МЗС.

Чекаємо найсміливіших, найбільш творчих студентів, які готові до кар’єри у запаморочливому світі міжнародної інформації!

мвс

Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії пропонує унікальну освітню програму «Міжнародна інформація та журналістика» – тут ти отримаєш можливість спілкуватися з друзями і однодумцями, реалізовувати свої таланти на творчих вечорах та медіа-відділі інституту, досягати особистого зростання, розвивати свої знання та навички міжкультурної комунікації.

Спеціальність дає тобі можливості, які ти шукаєш:

  • Налагоджувати комунікацію з масовою аудиторію та формувати громадську думку.
  • Створювати медіа-контент для різних цільвих аудиторій.
  • Володіти двома іноземними мовами.
  • Розуміти як рухаються інформаційні потоки у глобалізованому світі, і який вплив вони здійснюють на політичну, економічну та культурну сфери життя усього людства.
  • Знати інструменти, якими медіа та комунікаційні мережі можуть функціонувати як джерело політичного та соціального впливу в різних країнах.
  • Знати методи та інформаційні технології, які є актуальними для наукової та професійної практики в цій галузі.
  • Вміти створювати круті медіа-продукти, розуміючи особливості споживання медіа в усьому світі та чим відрізняється медіа-ландшафт в Україні.
  • Отримати цінні знання та навички, що дадуть тобі можливість не просто встигати за розвитком такого швидкозмінного сектору як комунікації та медіа, а й передбачати куди він приведе нас у майбутньому.

Це спеціальність, що допоможе глибше зрозуміти
сучасне глобальне суспільство та бути успішним у ньому!

Освітній ступінь «бакалавр»:

І курс ІІ курс
Основи економічної науки Міжнародні відносини та світова політика
Вступ до спеціальності (тренінг-курс) Іноземна мова
Іноземна мова Друга іноземна мова для початківців
Сучасна українська літературна мова Теорія і практика журналістської творчості
Інформатика Міжнародні економічні відносини
Історія українського суспільства Історія журналістики
Країнознавство Робота з джерелами інформації та фактчекінг
Медіаправо Політичне маніпулювання
Історія світової культури Світові медіасистеми
Філософія Основи інформаційної безпеки
Політологія Основи інформаційного аналізу
Теорія масової інформації та комунікації Інформаційно-аналітична практика 
(проходить на підприємствах, організаціях,
медіа агенствах)
Історія міжнародних відносин  
Історія  світової  та української літератури  
ІII курс ІV курс
Іноземна мова спеціальності Іноземна мова спеціальності
Друга іноземна мова (на вибір) Друга іноземна мова (за вибором)
Редагування та видавнича діяльність Міжкультурна комунікація
Міжнародне право Спічрайтінг і копірайтинг
Медіаекономіка Інтелектуальна власність
Міжнародна інформація та комунікація Дипломатична і консульська служба
PR та реклама Професійні стандарти та етика
Журналістика за видами Інформаційно-аналітична діяльність у міжнародних відносинах
Медіа практика 
(проходить на підприємствах, організаціях,
медіа агенствах)
Переддипломна практика
(проходить на підприємствах, організаціях,
медіа агенствах)
Вибірковий блок «Міжнародні медіакомунікації» на 3 курсі Вибірковий блок «Міжнародні медіакомунікації» на 4 курсі
Мова іноземних ЗМІ Глобальні проблеми у висвітленні медіа
Міжнародні інформаційні ресурси Сучасні форми журналістики
Цифрові медіа  
Основи візуальної комунікації  
Вибірковий блок «Корпоративні комунікації» на 3 курсі Вибірковий блок «Корпоративні комунікації» на 4 курсі
Корпоративні комунікації Робота пресс-служби
Цифрова економіка SMM супровід бізнесу
Іміджелогія та брендінг  
Основи бізнес-аналізу  

Перший випуск нашої спеціальності відбудеться у 2022 році, але вже зараз студенти беруть активну участь у різноманітних проектах, написанні творчих та наукових робіт, підготовці дайджестів, проходять практику у відділах комунікацій, медіа та зовнішньоекономічних зв’язків у своїх майбутніх роботодавців.

Слідкуйте за нашими активностями у соціальних мережах.

Про сайт Конфіденційність Доступність Cookies
Copyright 2021 ©