Нормативні і допоміжні документи "Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти"
Роз'яснення "Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти"
Внутрішні документи ДУЕТ
Внутрішні документи по акредитації
Стандарти та рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG)
- https://www.enqa.eu/esg-
standards-and-guidelines-for- quality-assurance-in-the- european-higher-education- area/ - https://www.enqa.eu/wp-
content/uploads/filebase/esg/ ESG%20in%20Ukrainian_by%20the% 20British%20Council.pdf - https://www.enqa.eu/wp-
content/uploads/ Considerations-for-QA-of-e- learning-provision.pdf - https://www.eqar.eu/assets/
uploads/2018/04/ESG_2015.pdf - http://impea.eu/
НАЗЯВО у Facebook
Центр менеджменту якості освіти у Facebook
pdf Освітні програми
pdf Проєктні групи
pdf Навчальні плани
pdf Опитування
Академічна доброчесність
- Популяризація академічної доброчесності
- Нормативні акти про академічну доброчесність
pdf Форми, зразки
До повноважень сектору планування та забезпечення якості освіти належать:
- Участь у розробці політики внутрішньої системи забезпечення якості освіти та нормативно-правової бази;
- Участь у розробленні стратегії та політики Університету щодо формування внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти;
- Надання керівнику Університету та Вченій раді Університету необхідної інформації для прийняття управлінських рішень з питань внутрішньої системи забезпечення якості освіти в Університеті;
- Аналіз можливостей та надання рекомендацій керівництву Університету стосовно оптимізації функцій підрозділів Університету з метою підвищення ефективності забезпечення якості вищої освіти;
- Надання консультацій та роз'яснень з питань забезпечення якості вищої освіти Університету розробникам освітніх програм, керівникам структурних підрозділів та органам студентського самоврядування;
- Розроблення правил, критеріїв та системи індикаторів оцінювання якості вищої освіти Університету;
- Організація моніторингу та експертизи освітніх програм та навчальних планів, інших методичних документів з метою забезпечення відповідності стандартам вищої освіти;
- Аналіз відповідності визначених в робочих програмах навчальних дисциплін компетентностей та програмних результатів Матриці відповідностей та Матриці забезпеченості відповідної освітньої програми;
- Експертиза навчальних планів, зокрема: відповідність їх структури діючим нормативним документам, змісту - визначеним в освітній програмі компонентам;
- Участь у розробленні стандартів освітніх вимірювань Університету, узагальнення і аналіз стану оцінювань здобувачів вищої освіти, аналіз та узагальнення освітніх досягнень здобувачів вищої освіти, в тому числі аналіз їх успішності на предмет нормального розподілу, та розробка рекомендацій з удосконалення оцінювання здобувачів освіти з урахуванням класичних і новітніх досягнень у галузі освітніх вимірювань;
- Сприяння проведенню заходів з підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних та навчально-допоміжного персоналу Університету;
- Підготовка матеріалів для ліцензування діяльності у сфері вищої та фахової передвищої освіти Університету та акредитації освітніх програм в частині забезпечення якості освітнього процесу;
- Координація діяльності та отримання інформації від інших структурних підрозділів Університету в питаннях управління якістю вищої освіти;
- Аналіз звернень здобувачів вищої освіти, наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників щодо якості освітнього процесу з метою формування рекомендацій щодо постійного вдосконалення процесу надання освітніх послуг;
- Надання інформаційно-консультативної та методичної допомоги в підготовці матеріалів щодо розробки, впровадження освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти;
- Перевірка рівня методичної готовності кафедр Університету до нового навчального року;
- Формування кодів доступів до бази екзаменаційних тестів та зведення їх в загальну таблицю;
- Розробка графіків освітнього процесу для всіх освітніх програм денної та заочної форм навчання, погодження їх з усіма структурними підрозділами, коригування у зв'язку зі змінами;
- Формування розрахунку навантаження на кожний навчальний рік, формування потоків для проведення лекційних, практичних та лабораторних занять;
- Організація вибору здобувачами вищої освіти вибіркових дисциплін та включення їх до робочого навчального плану та розрахунку навантаження;
- Узагальнення семестрового робочого навчального плану та розрахункового навантаження;
- Складання розкладів занять та заліково-екзаменаційних сесій за всіма курсами, рівнями вищої освіти і формами навчання;
- Складання графіків ліквідації академічних заборгованостей за результатами попередньої екзаменаційної сесії за всіма курсами, рівнями вищої освіти і формами навчання;
- Перевірка заповнення викладачами індивідуальних планів планового навантаження та фактичного його виконання;
- Розрахунок планового та фактичного навчального навантаження на відповідний навчальний рік;
- Участь у розрахунку штату науково-педагогічних працівників згідно контингенту студентів за джерелами фінансування;
- Доведення до керівників структурних підрозділів попередньо-розрахованого навантаження для подальшого його розподілу між викладачами кафедр, перевірка розподіленого навантаження, корегування реєстру кодів дисциплін, що викладаються, на кожний навчальний рік та доведення його до усіх структурних підрозділів;
- Контроль за складанням річних та семестрових звітів кафедр щодо виконання навчального навантаження;
- Розробка на підставі навчальних планів зведеного навчального плану за спеціальностями, формами навчання та рівнями освіти для розрахунку вартості навчання на новий навчальний рік;
- На підставі експертних висновків, відповідних кафедр, розробка індивідуальних робочих навчальних планів для здобувачів вищої освіти, які навчаються зі скороченим терміном навчання;
- Узагальнення інформації та аналіз успішності здобувачів вищої освіти за результатами заліково – екзаменаційних сесій;
- Перевірка розподілу навчального навантаження між науково-педагогічними працівниками для подальшого його затвердження;
- Постійне коригування навчального навантаження відповідно до змін у кадровому складі кафедр;
- Проведення аналізу потреб ринку праці;
- Взаємодія з потенційними роботодавцями для організації проведення усіх видів практик, стажувань студентів і забезпечення першим робочим місцем випускників;
- Взаємодія з Державною службою зайнятості та надання інформації студентам і випускникам про вакантні місця роботи;
- Організація роз'яснювальної роботи серед студентів і випускників із питань зайнятості та трудових відносин;
- Проведення консультацій з оформлення власного резюме та підготовки до співбесіди з роботодавцем;
- Участь у заходах організованих підприємствами задля сприяння працевлаштуванню студентів і випускників (дні кар’єри, «круглі столи», семінари-практикуми, науково-практичні конференції, ярмарки вакансій, конкурси на заміщення вакантних посад за замовленням роботодавця, проведення зустрічей із кращими випускниками університету тощо);
- Сприяння у працевлаштуванні студентам інституту;
- Організація взаємодії із потенційними роботодавцями, забезпечення оперативного заповнення вакансій роботодавців;
- Адміністрування процесу атестації здобувачів вищої освіти в Університеті.
Керівник сектору:
Обод Людмила Олександрівна
E-mail: centre_myao@kneu.dp.ua