Ви взагалі знаєте, чому хочете стати маркетологом? Якщо знаєте, то сміливо пропускайте цю частину. Якщо ні, то приготуйтеся закохатися, тому що це дуже цікава робота.
✔ Хороші гроші. Менеджер з маркетингу займає 45 місце в списку 100 кращих професій в США і в світі 14 місце в списку найбільш високооплачуваних посад.
✔ Легке і швидке кар’єрне зростання. Робота маркетолога напряму пов’язана з доходами компанії. Чим кращих успіхів ви досягаєте у бізнесі, тим більше Ви можете заробляти і отримати частку в доходах своєї компанії.
✔ Гнучкий графік. Ви можете бути фрілансером або працювати повний день. Так чи інакше, маркетинг дозволяє вам працювати з будь-якої точки світу: потрібно тільки підключення до Інтернету.
✔ Вас не замінить робот. Згідно з прогнозами, до 2024 року маркетологів буде на 9% більше. Тому, поки на багатьох інших місцях людей замінюють роботи, менеджери з маркетингу будуть потрібні ще довго. Шанс на автоматизацію становить лише 1,4%, тобто ви в безпеці.
✔ Широкий набір навичок. Менеджери з маркетингу володіють широким, різнобічним набором навичок, корисних в будь-якій роботі, наприклад, при створенні стартапів або в малому бізнесі. Звичайно, робота менеджера з маркетингу може бути нервовою і трудомісткою, тому що ви особисто відповідаєте за відповідність ключовим показникам ефективності. Але нехай вас це не лякає: маркетинг виправдовує себе.
Переваги спеціальності
Вивчаючи маркетинг Ви маєте можливість отримати такі навички успішного маркетолога:
- маркетингова аналітика: дослідження поведінки споживачів, показників рентабельності та ефективності усіх маркетингових заходів стає все більш актуальним.
- робота в цифровому середовищі і технічні навики: освоїти основи роботи з соціальними мережами, що є потужним рекламним каналом, роботи у створенні відео, адже маркетологам, компетентним в різних галузях легше спілкуватись з іншими членами команди та ставити чіткі задачі.
- комунікативні навички;
- здатність генерувати і застосувати нові ідеї для розв’язання конкретних маркетингових задач.
- уміння розробляти дизайн реклами та організовувати виставкову діяльність, визначати марочні стратегії підприємства та інші.
А також,
- пройти навчальне та виробниче стажування за кордоном у рамках програми подвійного диплома та Erasmus+.
Приєднуйся до родини ДУЕТ!
Ти станеш студентом Навчально-наукового iнституту економіки та бізнес-освіти, а рідною кафедрою стане Кафедра управління бізнесом.
Познайомся з ними ближче:
Освітньо-професійна програма підготовки бакалаврів маркетингу має ряд особливостей, які роблять її актуальною та ефективною для формування висококваліфікованих фахівців з маркетингу. Програма активно впроваджує дизайн-мислення як інструмент для розв'язання маркетингових завдань. Здобувані навчаються дивитися на проблеми з позиції користувача, розробляти інноваційні та ефективні рішення, що надає їм конкурентну перевагу в професійній сфері. Крім того, програма передбачає проходження практики вже з другого курсу. Це дає можливість здобувачам отримати реальний досвід роботи в умовах сучасного маркетингового середовища та застосовувати набуті знання на практиці.
Ознайомитись з ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЮ ПРОГРАМОЮ
Метою проходження виробничої/переддипломної практики здобувачами вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» є закріплення теоретичних знань та практичних навичок щодо базових категорій маркетингу, методологічні аспекти організації маркетингової діяльності на підприємстві та її пріоритети у сучасних умовах.
Основним завданням виробничої/переддипломної практики є:
1) загальне ознайомлення з управлінською та маркетинговою діяльністю підприємств різних форм власності та господарювання;
2) опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах;
3) набуття практичних навичок розв’язання маркетингових завдань та проблем;
4) формування вмінь творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Студенти спеціальності 075 «Маркетинг» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти проходять переддипломну практику на підприємствах різних форм власності(зокрема на підприємствах-партнерах Державного університету економіки і технологій, таких як ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», «Метінвест бізнес сервіс», ГЗК м. Кривий Ріг); Інституті розвитку м. Кривого Рогу, торгівельних центрах; туристичних компаніях, рекламних агенціях тощо.
Освітньо-професійна програма поєднує в собі сучасні курси фахового, комунікативного, інформаційно-технологічного спрямування з урахуванням новітніх трендів у сфері маркетингу. Здобувачі можуть обирати дисципліни відповідно до своїх професійних інтересів, починаючи з 1 курсу магістратури.
Ознайомитись з ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЮ ПРОГРАМОЮ
Метою переддипломної практики є узагальнення і вдосконалення знань, практичних умінь і навичок з маркетингової діяльності на базі конкретного суб’єкта господарювання, оволодіння професійним досвідом та готовності майбутнього фахівця до самостійної трудової діяльності, збирання матеріалів для магістерської дипломної роботи.
Основними завданнями переддипломної практики є:
– оволодіння сучасними методами комплексного маркетингового аналізу діяльності підприємства та його підрозділів;
-
оволодіння методами діагностики конкурентного середовища підприємства;
-
формування у майбутніх фахівців умінь та навичок діагностики конкурентного середовища підприємства;
-
формування у майбутніх фахівців умінь та навичок розробки окремих розділів маркетингового плану діяльності підприємства;
-
формування на базі одержаних у навчальному закладі знань професійних умінь, навичок, необхідних для прийняття самостійних рішень;
-
формування навичок розробки маркетингових стратегій підприємства;
-
систематичне оновлення та творче застосування набутих знань у практичній діяльності при вирішенні завдань, які постають при реалізації ключових функцій маркетингового аналізу та діяльності підприємства.
Студенти спеціальності 075 «Маркетинг» на другому (магістерському) рівні вищої освіти проходять переддипломну практику на підприємствах різних форм власності (зокрема на підприємствах-партнерах Державного університету економіки і технологій, таких як ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», «Метінвест бізнес сервіс», ГЗК м. Кривий Ріг); Інституті розвитку м. Кривого Рогу, торгівельних центрах; туристичних компаніях, рекламних агенціях тощо.
Лавреньов Микита Костянтинович, спеціаліст Відділу адміністрування продажів Адміністрації з маркетингу та збуту ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

Знання, отримані в інституті, не раз рятували мене в моїй робочій діяльності та в житті загалом. Адже якщо ти володієш маркетингом – ти володієш світом!
Костинець Валерія Володимирівна, директор ТОВ «Туристична компанія “Менестіс”

4 причини, чому маркетинг – це Ваше майбутнє:
- маркетолог знає, як вигідно продати свої послуги як фахівця на ринку праці;
- маркетолог вміє правильно позиціонувати себе в очах майбутнього роботодавця і отримати переваги перед конкурентами;
- маркетолог – це спеціаліст широкого профілю, який є затребуваним в будь-якій сфері діяльності;
- маркетолог вміє прогнозувати успіхи та ризики в підприємництві, що стане Вам у нагоді як майбутнім керівникам або власникам бізнесу.
Кулішов Дмитро Григорьевич, редактор ПрАТ "Телеканал "Інтер"

Щоб зробити щось справді круте, не потрібно знати все, потрібно знати маркетинг. Він, як хліб, усьому голова.