Студенти і студентки 1 курсу спеціальностей «Менеджмент», «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Економіка» (ск) у межах дисципліни «Менеджмент» взяли участь у тренінгу з креативного менеджменту під керівництвом доцента кафедри управління бізнесом Тетяни Петрішиної.
Попри всі виклики сьогодення, ми продовжуємо навчатися у змішаному форматі (онлайн-офлайн), адже знання та розвиток неможливо зупинити.
Разом:
- дізналися, чому креативність – компетенція XXI століття та один із головних soft skills сучасного менеджера;
- розглянули методи розвитку нестандартного мислення – від «10 ідей щодня» та асоціативних ланцюжків до стратегії креативності Уолта Діснея;
- прокачали власну креативність у практичних вправах і розв'язанні ситуаційних кейсів, шукаючи нестандартні рішення реальних проблем.
Атмосфера тренінгу була насичена ідеями, а студенти і студентки довели: креативність можна розвивати щодня, і вона вже сьогодні є їхньою конкурентною перевагою!
А далі – естафету підхоплюють студенти 2 курсу економічних спеціальностей: саме вони наступними будуть креативити, занурюючись у ще складніші завдання та виклики.