Протягом 19-20 червня 2025 року на кафедрі управління бізнесом ІЕБО ДУЕТ здобувачі денної та заочної форм навчання зі спеціальності «Маркетинг» успішно захистили кваліфікаційні бакалаврські роботи.
Студенти показали високий рівень підготовки як кваліфікаційних бакалаврських робіт, так і доповідей, а також надали багато цікавих відповідей на запитання комісії.
Зокрема, теми робіт були присвячені актуальним проблемам у сфері сучасного маркетингу:
- позиціонування бренду , розробка брендингової стратегії для виведення нового товару на ринок
- оцінка конкурентних переваг товару (послуги) для підвищення ринкової привабливості
- організація маркетингу в ІТ-компаніях, плануванню комплексу маркетингу підприємства
- оцінка конкурентних позицій, управління продажем, удосконалення стимулювання збуту продукції підприємства
- використання Інтернет-маркетингу, організації і планування рекламної кампанії підприємства в мережі Інтернет
- удосконалення маркетингової стратегії підприємства, управління його маркетинговою діяльністю в умовах цифровізації
- управління активами бренду, цифровими маркетинговими комунікаціями підприємства
У результаті у Кривому Розі стало більше на 22 дипломованих бакалаврів маркетингу.
03.07.2025