
20 березня 2025 року о 15-00 відбулося обговорення проєкту освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» за спеціальністю G7 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка галузі знань G Інженерія, виробництво та будівництво на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Громадське обговорення пройшло у змішаному форматі: очно – в приміщенні Університету (пл. Захисників України,2) та дистанційно з використанням платформи Zoom під відеозапис. Засідання вела завідувач Центру ліцензування та акредитації Державного університету економіки і технологій Сергєєва Наталія Анатоліївна.
На зустрічі були присутні:
- ОРЛОВ Валентин Валентинович – перший проректор, кандидат наук з державного управління, доцент.
- СЕРГЄЄВА Наталія Анатоліївна – завідувач Центру ліцензування та акредитації.
- ДУТЧАК Руслан Романович – в.о. директора Навчально-наукового юридичного інституту.
- СУСЛО Наталія Валеріївна – в.о. директора Навчально-наукового технологічного інституту.
- СОЛОМЕНКО Анастасія Геннадіївна – т.в.о. завідувача кафедри електричної інженерії та автоматизації Навчально-наукового технологічного інституту, доктор філософії з фізики;
- РОЖНЕНКО Жанна Георгіївна – доцент кафедри електричної інженерії та автоматизації Навчально-наукового технологічного інституту, кандидат технічних наук, доцент (член проєктної групи);
- ЖУКОВ Микола Степанович – доцент кафедри електричної інженерії та автоматизації Навчально-наукового технологічного інституту, кандидат технічних наук, доцент;
- ПИРОЖЕНКО Андрій Володимирович – доцент кафедри електричної інженерії та автоматизації Навчально-наукового технологічного інституту, кандидат технічних наук, старший науковий співробітник;
- ГРИГОР'ЄВА Вікторія Георгіївна – доцент кафедри електричної інженерії та автоматизації Навчально-наукового технологічного інституту, кандидат технічних наук, доцент;
- ЛИТОВЧЕНКО Юлія Валеріївна – асистент кафедри електричної інженерії та автоматизації Навчально-наукового технологічного інституту;
- ЛИТОВЧЕНКО Олександр Вікторович – асистент кафедри електричної інженерії та автоматизації Навчально-наукового технологічного інституту;
- МАКОВСЬКА Тамара Віталіївна – асистент кафедри електричної інженерії та автоматизації Навчально-наукового технологічного інституту;
- ШИФРІН Семен – заступник начальника аглодоменного цеху №2 ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (стейкхолдер);
- ОНДРІН Володимир – начальник лабораторії пуско-налагоджувальних робіт та автоматизованого електроприводу ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (стейкхолдер);
- ТРЕТЯК Дмитро – майстер по ремонту обладнання сортопрокатного цеху №2 ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (стейкхолдер);
- БАБЕНКО Олександр – начальник випробувального центру гірничого департаменту ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (стейкхолдер);
- ГОРАФОНОВ Філіп – здобувач освітнього ступеня магістр за спеціальністю 171 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології Державного університету економіки і технологій (стейкхолдер);
- КОНЦЕВИЙ Дмитро – здобувач освітнього ступеня магістр за спеціальністю 171 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології Державного університету економіки і технологій (стейкхолдер).
Наталія Анатоліївна Сергєєва, завідувач Центру ліцензування та акредитації зазначила, що в зв’язку із змінами назв спеціальностей відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 1021, виникла необхідність започаткування освітньо-професійних програм на другому (магістерському) рівні вищої освіти з новими назвами спеціальностей для того, щоб продовжити реалізацію вже існуючих в Університеті освітньо-професійних програм на цьому рівні.
Перед обговоренням освітніх програм роботодавцям було запропоновано пройти опитування щодо доцільності запровадження даних освітніх програм та їх якості, результати обговорення оприлюдненні на сайті Університету на сторінці Якість освіти.
Валентин Валентинович Орлов наголосив про зміни в законодавстві і необхідність приведення освітніх програм до діючих норм.
Анастасія Геннадіївна Соломенко презентувала проєкт освітньо-професійної програми та визначила її сильні сторони, окреслила освітню траєкторію та відповідність програми стандарту вищої освіти, нормативним актам університету.
Результати обговорення:
Учасники обговорення зазначили, що освітні програми отримали позитивні рецензії від роботодавців та випускників минулих років.
Стейкголдери підтримали освітні програми та вважають за доцільне використовувати їх в освітньому процесі.