
19 березня 2025 року о 15-00 відбулося обговорення проєкту освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти «Гірництво» спеціальності G16 Гірництво та нафтогазові технології галузі знань G Інженерія, виробництво та будівництво та проєкту освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти «Гірництво» спеціальності 184 Гірництво галузі знань 18 Виробництво та технології на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти. Громадське обговорення пройшло у змішаному форматі: очно – в приміщенні Університету (пл. Захисників України,2) та дистанційно з використанням платформи Zoom під відеозапис. Засідання вела завідувач Центру ліцензування та акредитації Державного університету економіки і технологій Сергєєва Наталія Анатоліївна.
На зустрічі були присутні:
- Орлов Валентин Валентинович – перший проректор, кандидат наук з державного управління, доцент.
- Сергєєва Наталія Анатоліївна – завідувач Центру ліцензування та акредитації.
- Дутчак Руслан Романович – в.о. директора Навчально-наукового юридичного інституту.
- Сусло Наталія Валеріївна – в.о. директора Навчально-наукового технологічного інституту.
- Темченко Олександр – керівник проєктної групи, доктор технічних наук, професор кафедри хімічних технологій та інженерії
- Тіхлівець Сергій – кандидат технічних наук, асистент кафедри хімічних технологій та інженерії
- Багашова Наталя кандидат геологічних наук, доцент кафедри хімічних технологій та інженерії
- Десна Наталія, доцент кафедри хімічних технологій та інженерії, к.т.н., доцент
- Гук Єлизавета, асистент кафедри хімічних технологій та інженерії
Стейкголдери
- Коробійчук Валентин – д.т.н., професор кафедри гірничих технологій та будівництва ім. проф. Бакка М.Т. ДУ «Житомирська політехніка»;
- Муравський Олександр – головний збагачувач ТОВ «Рудомайн»;
Терешко Дмитро здобувач першого бакалаврського рівня, І курс, за спеціальністю G 16 Гірництво та нафтогазові технології, гр. ГР-24ск кафедри хімічних технологій та інженерії ННТІ ДУЕТ.
Здобувачі 2 курсу спеціальності Гірництво денної форми навчання, гр. ГР-23:
- Джавадова Софія
- Орлова Анастасія
Здобувач 2 курсу спеціальності Гірництво денної форми навчання, гр. ГР-23ск
- Шапран Євгеній
Наталія Анатоліївна Сергєєва, завідувач Центру ліцензування та акредитації зазначила, що в зв’язку із змінами назв спеціальностей відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2024 р. № 1021, виникла необхідність започаткування освітньо-професійних програм на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти з новими назвами спеціальностей для того, щоб продовжити реалізацію вже існуючих в Університеті освітньо-професійних програм на цьому рівні.
Ще однією зміною в освітніх програмах є запровадження статтею 10-1 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» базової військової підготовки.
В усі освітньо-професійні програми доданий новий освітній компонент - Теоретична підготовка з БЗВП, обсягом 3 кредити. Даний освітній компонент є обов’язковим для студентів чоловічої статті (жіночої статті - добровільно). Відмова здобувача освіти чоловічої статі, який визнаний придатним до військової служби, від проходження практичної підготовки базової підготовки є підставою для його відрахування із закладу освіти відповідно до законодавства у сфері освіти.
На виконання Наказу МОН від 13.06.2024р. №842 до всіх освітніх програм додані компетентності щодо дотримання принципів неприпустимості корупції.
Перед обговоренням освітніх програм роботодавцям було запропоновано пройти опитування щодо доцільності запровадження даних освітніх програм та їх якості, результати обговорення оприлюдненні на сайті Університету на сторінці Якість освіти.
Валентин Валентинович Орлов наголосив про зміни в законодавстві і необхідність приведення освітніх програм до діючих норм.
Олександр Анатолійович Темченко презентував проєкти освітньо-професійних програм та визначила їх сильні сторони, окреслив освітню траєкторію та відповідність програм стандарту вищої освіти, нормативним актам університету.
Результати обговорення:
Учасники обговорення зазначили, що освітні програми отримали позитивні рецензії від роботодавців та випускників минулих років.
Стейкголдери підтримали освітні програми та вважають за доцільне використовувати їх в освітньому процесі.