В межах дисципліни «Дизайн-мислення» Тетяна Петрішина зі студентами 2 курсу економічних спеціальностей та Тетяною Пестовою, креативним директором внутрішнього рекламного агентства Totis Pharma Group, провели розбір домашніх завдань.
Тетяна Пестова запропонувала цікаву і водночас амбітну задачу: спробувати себе у ребрендингу прототипів відомих брендів. Студенти показали, як через дизайн можна переосмислити знайомі бренди - зберегти їхню ідентичність, але подати її через інші форми, кольори та меседжі.
Окремо декілька студентів спеціальності «Маркетинг», які вже працюють за фахом, представили свої реальні кейси логотипів, створені на замовлення клієнтів. В свою чергу, Тетяна надала фідбек щодо композиції, смислового навантаження та візуальної виразності створених логотипів.
Такі практичні розбори допомагають студентам бачити свої сильні сторони і зони розвитку, а також формувати критичний погляд на дизайн з позиції замовника і цільової аудиторії.
Рухаємося вперед - ще більше ідей, більше реальних кейсів, більше досвіду!