Студенти і студентки 2 курсу спеціальності «Маркетинг» мали можливість зануритися у світ сучасного маркетингу під час офлайн-практичного заняття з дисципліни «Маркетинг-2» з викладачем-практиком, креативним директором рекламного агентства «Lift» Едуардом Давояном.
Під час зустрічі студенти і студентки:
- розібрали маркетингову стратегію на прикладі реального клієнта агентства,
- дізналися, як формується айдентика бренду,
- зробили невеликий «екскурс у реальному часі» у життя рекламного агентства.
Разом із викладачем, учасники розглянули діючі кейси з айдентики, зокрема гайдлайни брендів міста Кривий Ріг та Саксаганського району як приклад сучасного візуального стилю та системного підходу до комунікації міста.
Це був день, коли маркетинг ожив у практичних кейсах і реальних історіях з рекламної індустрії.
13.10.2025