Творчо, цікаво і продуктивно пройшло практичне заняття з освітнього компоненту «Мова іноземних масмедіа» для студентів і студенток 3-го курсу груп МВС-23, які навчаються за освітньою програмою «Міжнародна інформація та журналістика» (тепер ОП «Міжнародні комунікації та журналістика») та МЕВ-23, які навчаються за освітньою програмою «Міжнародні економічні відносини».
Здобувачі освіти перетворилися на справжніх аналітиків і взялися за розбір медіа Великої Британії. Разом з викладачкою Ольгою Мизою вони занурились у практичну роботу, аналізуючи відомі медіа Великої Британії за 10 критеріями. Це не просто суха теорія, а захопливе дослідження, яке дало змогу відчути «пульс» кожного медіа, зрозуміти його душу та місію.
Студенти і студентки відповідали на такі запитання:
- Як позиціюється бренд? Як його описують читачі?
- Яка індивідуальність медіа? Уявіть, що це людина: скільки їй років, які в неї погляди, риси характеру?
- Хто цільова аудиторія? Її вік, стать, географія, соціальний статус.
- Які потреби аудиторії та як медіа їх задовольняє?
- Який інформаційний продукт створює медіа?
- У чому конкурентні переваги? Що робить це медіа унікальним?
- Які емоції викликає бренд і до чого він спонукає?
- Які цінності медіа – зовнішні для читачів та внутрішні для команди?
- Які атрибути бренду (лого, слоган, кольори, шрифти)?
- Який тон комунікації з аудиторією?
Такий детальний аналіз дозволив студентам і студенткам не просто «прочитати» медіа, а по-справжньому його відчути, зануритися у його внутрішній світ та зрозуміти, як будуються успішні медіабренди. Це безцінний досвід для майбутніх міжнародних журналістів та комунікаційників. Адже щоб створювати якісний медіапродукт, треба добре розуміти, для кого і навіщо ти це робиш!