ДОВІДКА ВСТУП 2021: +380 98 207 3648 з 9 00 по 17 00 (крім СБ, НД) КУРСИ ЗНО Запит інформації Сплатити

Практика

20.05.2020 р. о 14.00 – в рамках онлайн практики відбудеться вебінар на тему «Комплаєнс - новий напрямок для нового покоління». Під час вебінару ви дізнаєтесь:

  • що таке комплаєнс;
  • які функції виконує комплаєнс-офіцер;
  • чому бізнес зацікавлений у впровадженні комплаєнс?
  • про комплаєнс-програму ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

А також поговоримо про комплаєнс як напрямок, історію його виникнення,  розвиток в світі і Україні; які критерії для стажистів для роботи у відділі.

 Спікер: Наталя Малишева – спеціаліст 1 категорії відділу конттролю з дотримання законодавства та корпоративних стандартів

 Зареєструватись на вебінар, який відбудеться 20.05.2020 р. о 14.00, можна за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1vZLB8SqgJR2EareBtRJx4QXcDeZimdCPxbCDOVsck94/edit

Реєстрація триватиме до 13.00 год 20.05.2020 р.

Нагадуємо, що всі вебінари відбуваються на платформі Zoom. У день події за 15 хвилин до початку на пошту, вказану при реєстрації, буде направлено лист із посиланням на вебінар. Допускатися до Zoom конференції будуть тільки ті учасники, які зареєстровані в Zoom під власним ім'ям!


Практика на ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»

ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» надає можливість студентам КЕІ пройти навчальну практику в режимі онлайн. Провідні фахівці ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» в галузі HR, маркетингу, обліку та фінансів, права, інформаційних технологій проведуть серію онлайн майстер-класів, під час яких студенти отримають не тільки практичні знання а й завдання націлені на покращення засвоєння теоретичних знань.

Успішно пройшовши інтерактивний курс та підготувавши письмовий звіт, студенти отримують сертифікати та підсумкову оцінку за практику.

Всі вебінари відбудуться на платформі Zoom. У день події за 15 хвилин до початку на пошту, вказану при реєстрації, буде направлено лист із посиланням на вебінар. Допускатися до Zoom конференції будуть тільки ті учасники, які зареєстровані в Zoom під власним ім'ям!

Старт програми – 10.04.2020 р.

Програма практики:

10.04.2020 - тема першого заняття в рамках виробничої практики – «Знайомство з підприємством «Народження сталі». Під час вебінару відбудеться ознайомлення з роботою компанії, з процесом виробництва сталі та роботою основних департаментів, відбудеться віртуальна екскурсія).

Спікер: Головань Марія – спеціаліст відділу з роботи з учбовими закладами

17.04.2020 р. – під час вебінару відбудеться ознайомлення з основними функціями HR в компанії, які завдання у кожного підрозділу та співробітників. Практична частина буде націлена на те, щоб студенти навчилися заповнювати резюме, акцентуємо увагу на тому, що варто вказувати в резюме студента і як успішно пройти першу співбесіду.

Спікер: Залозних Катерина – начальник управління з навчання та розвитку ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг».

Зареєструватись на вебінар, який відбудеться 17.04.2020 р. о 14.00, можна за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/13rwwpscCBgtUXPEq-zlCGRd472F4aXSb-HYvCr7f0cE/edit

Реєстрація триватиме до 12.00 17.04.2020 р.

24.04.2020 – вебінар на тему «Time management—інструменти керування завданнями та часом». У якийсь момент кожен з нас зіштовхується з тим, що в роботі виникає більше завдань, ніж є часу на їх виконання. Ви постійно затримуєтеся на роботі і не встигаєте зробити все в строк. Саме під час вебінару ви навчитеся планувати час і все встигати, вести справи без поспіху. Дізнаєтеся як ставити завдання та відслідковувати їх виконання.

Спікер: Сергій Чехла – партнер у Консалтинговій компанії С&К Counsulting Group, співавтор курсу «Інвестиційний аналіз проектів» у школі «ProPM».

Реєстрація триватиме до 12.00 год. 24.04.2020 р.

У день події о 14:45 на пошту, вказану при реєстрації, буде направлено лист із посиланням на вебінар.

Реєстрація за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1uf4arfzkGT_xdKqovlC2y8X8J4HqCFMtjg2k-uZglZo/edit

28.04.2020 р. о 14.00 – вібудеться вебінар на тему «Особливості роботи департаменту постачання ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»». Під час вебінару відбудеться ознайомлення зі структурою та роллю адміністрації з постачання в компанії; основними функціями департаменту постачання; які завдання у кожного підрозділу та співробітників; що треба знати та вміти, щоб стати співробітником департаменту постачання. Також під час вебінару ви дізнаєтесь як досягти успіху на новому місці роботи

Спікер: Алла Прокуда – менеджер з контролю виконання корпоративних політик в постачанні, адміністрація з постачання

Зареєструватись на вебінар, який відбудеться 28.04.2020 р. о 14.00, можна за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1sIhhyKqyIwyWbPx8J_3B5OEYmuku4o5FIvGrNGGXGdk/edit

Реєстрація триватиме до 12.00 год 28.04.2020 р.

Нагадуємо, що всі вебінари відбуваються на платформі Zoom. У день події за 15 хвилин до початку на пошту, вказану при реєстрації, буде направлено лист із посиланням на вебінар. Допускатися до Zoom конференції будуть тільки ті учасники, які зареєстровані в Zoom під власним ім'ям!


Практика в ПриватБанку

“Онлайн-практика” - загальнодоступна система, в якій може зареєструватись студент, викладач або будь-яка особа, що виявила бажання пройти теоретичні, практичні та тестові завдання.

Результат практики оцінюється загальною кількістю набраних балів, які надаються під час проходження 10-ти тестів за 10-ма модулями та 10-ма практичними завданнями. Після проходження практики видається електронний сертифікат в якому вказані результати і факт проходження практики. Кращих випускників може чекати перше робоче місце. Зареєструватися для проходження онлайн-практики можна на сайті practice.privatbank.ua .

 

Пройти онлайн-практику в ПриватБанку можуть студенти будь-яких українських вишів. Відвідувати банк при цьому не потрібно. Потрібна тільки наявність Інтернету. Ніхто не обмежує ані кількість виконаних завдань, ані час їх виконання. Тих, хто впорався із завданнями найкращим чином, вносять до кадрового резерву банку.

Банк здійснює оцінку знань і рейтингування практикантів згідно, з Програмою та умовами практики.

Після закінчення практичного курсу студенту надається Сертифікат з факсиміле Голови Правління Банку та електронною печаткою про результати проходження практики шляхом розміщення на сайті practice.pb.ua

Найкращі студенти мають можливість отримати пропозицію про працевлаштування.

 

Практика в Ukrsibbank BNP Paribas Group

Ukrsibbank BNP Paribas Group розробив дистанційну практику для студентів «UKRSIB praktyka online».

Як #TopEmployer ми використовуємо сучасні рішення, аби усі хто цікавиться фінансовим світом та планує свою кар’єру в банківській справі, могли отримати цікаву, корисну та практичну інформацію, дізнатися про стандарти провідної міжнародної фінансової групи. І все це в зручний час, у будь-якому місці.

Успішно пройшовши інтерактивний курс та правильно відповівши на питання, студенти отримують електронні сертифікати.

Зареєструватись на практику можна тут https://ukrsibbank.davintoo.com/
Більше про #UKRSIBpraktykaOnlinehttps://my.ukrsibbank.com/ua/personal/news/410852/

ДОВІДКА ВСТУП 2021: +380 98 207 3648 з 9 00 по 17 00 (крім СБ, НД) КУРСИ ЗНО Запит інформації Сплатити
Copyright 2020 ©