Зав’ялова Марина Володимирівна
Зав’ялова Марина Володимирівна
кандидат економічних наук, доцент

Освітня діяльність

  • У 1986 році закінчила Київський інститут народного господарства за спеціальністю «Економіка і планування матеріально-технічного забезпечення».
  • В 1994 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Організація виробництва товарів народного споживання непрофільними підприємствами Кривбасу» та отримала науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.02  «Підприємництво, менеджмент та маркетинг».
  • В 2003 році отримала вчене звання доцента кафедри маркетингу.
  • Керівник наукового гуртка «Формування сучасного науковця».
  • Куратор академічної групи МАР-14-1.
  • Здійснює керівництво підготовкою курсових, випускних, дипломних та магістерських робіт, керує проходженням практики, бере активну участь у методичному забезпеченні навчального процесу та науково-дослідницькій роботі кафедри.

Дисципліни

  • Маркетингова політика розподілу
  • Стандартизація та сертифікація товарів і послуг
  • Товарна інноваційна політика
  • Маркетинг
  • Поведінка споживача
  • Товарознавство
  • Маркетингова товарна політика
  • Управління продажами
  • Маркетинг відносин

Сфера інтересів

  • Маркетинг, маркетингова товарна політика

Контакти

Copyright 2021 ©